Nu får det vara nog!

NU är det så här. Jag försöker att gå vidare med mitt liv. Att lämna det som engång var, har varit bland det jobbigaste jag gjort! Jag har mått jätte dåligt och mitt liv har gått som en berg och dalbana sen dagen vi splittrades. Nu när jag äntligen börjat tagit steg framåt så kommer du och bromsar ner mig!

Så fort du ser mig försvinna bort så sträcker du dig fram och bromsar ner mig med dina ord. Det är inte att gå vidare!

Visst, jag blir arg och ledsen för att vissa saker aldrig går bort helt. Jag önskar med hela mitt hjärta att saker vore annorlunda. Jag tror inte du förstår hur mycket jag brydde mig om dig. Men nu är det som det är. Jag har hittat en annan fantastisk människa som jag tror kan ge mig mycket mer kärlek och omtanke,  Och en som inte bara bryr sig om sig själv!

Du ville inte ha mig sista gången, så nu får det vara nog. Sluta lek med mina känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0