1 månad<3

9/11-2010

Idag firar jag och Älskling 1 månad! 8)


Love you!<3

Torsdag

Idag cyklade jag ner till stan och träffade Cajsa :) Vi tog en fika snackade av oss om allt möjligt ^^ Riktigt trevligt! Hoppas vi ses snart igen :)

Imorrn är det fredag! :D Då ska jag ner och träffa min Toria ett par timmar<3 Det ska bli mysigt! ^^

Nu bär det av hem till Älskling!

Puss!

Halloween

Helgen har varit underbar!
Det började med att älskling bjöd mig på middag på Roma i fredags :) Det var super-mysigt och super gott<3

Sen i lördags åkte jag och shoppade med Kerstin i Karlstad. Det var mkt trevligt. Vi fikade blabnd annat på Cafe Royal och lunchade sen på Farbror Melkers ;) Namnam.. 

Fick ett par nya vantar från Monki, en jeans-kjol och ett linne av kerstin! ^^ <3

Sen på eftermiddagen var jag med Sara, Mia och Erik och hade lite halloween-fest! :)



Sen blev jag hämtad av Adam och hans gäng så bar det av ut till 'Klubben' där Nightcruisers höll hus :)
Där vart det en fest utan dess like ^^ 
Träffade mkt nya trevliga människor :D Förutom att min underbara pojkvän var där så kom bland annat Patrik och Henry förbi :D Mkt trevligt! ^^ <3

Söndag förmiddag beståd av vila o mys, sen hade älskling två släkt-kalas. Han fyllde år i lördags<3<3

Idag, måndag, har jag umgåtts med Liv och Fredrik hela dagen :D Super-trevligt! :) <3

Miss my Honey!<3
Puss!

RSS 2.0