Kärt återseende!



Här inne var de väldans länge sedan jag var! :) Har haft så mkt andra viktiga saker o gjort än att suttit här och bloggat. Lite synd. Har saknat bloggandet :/ .. 

Som ni ser är tyvärr gamla layouten kvar. Har inte orkat tagit tag och fått hjälp att göra om den än. Om jag har tid att börja bloggandet igen lovar jag att göra om den lite :)


*Sen sist har det hänt en himmla massa saker. Bland annat så är jag nuvera förlovad med min Adam! :) ♥♥ 

*Jag har två extra jobb tills jag börjar på mitt riktigs sommarjobb :) Skit bra, lite extraknäck är alltid behövligt.
Det ena extrajobbet är på vikariepoolen (dagis), och det andra är en timanställning ute på café Pärlan i skärgården :)
Det riktiga jobbet blir ute på hemtjänsten i Nybble, där jag börjar om några veckor nu ^^ Och där blir jag kvar hela sommaren! 8)

Till hösten ska jag börja plugga på komvux. Jag ska ta ett år och läsa upp mina G-ämnen så det blir lättare att komma in på universitetet till nästa höst :)
Har äntligen kommit på vad jag vill göra med mitt liv! Förskollärare eller lågstadielärare ska det bli! 8) Tjohoo!! Längtar tills jag får börja plugga! Är supertaggad! :D

Nu ska jag ta och göra mig iordning. Ska snart åka och hämta älskling på jobbet, sen ikväll blir det grillfest hos Victor! :)

Tjabba labba!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0