Imorrn!

Imorrn kommer mamma! :D Jag är så glad för det!
Det ska bli så härligt att äntligen få visa hur jag har det och vilket j**** liv jag lever varje dag, haha ;)


Jag bad henne att köpa med lite grejer till mig så att jag överlever dom här sista veckorna förhoppningsvis :D Bland annat bad jag henne köpa med en marabou, svenskt lösgodis, plastbistick och tallrikar, svensk mjukost och bröd. Mums!

Imorrn ska jag själv åka och möta mamma på flygplatsen. Jag får ta tåg dit. Pappa R skulle tydligen jobba och mamma J skulle vara hemma ta hand om pojkarna och de två kvinnorna. Det kommer gå bra, men lite sur är jag ändå att dom inte kunde hjälpa mig mer eller låna ut bilen.

Mamma kommer stanna tills nästa tisdag. Mamma J lovade mig att jag ska få vara ledig måndagen och nästan hela tisdagen för att få vara med min mamma :) Det var lite generöst.

Idag fick jag ge mig iväg till Sainsbury's och handla fruksot. För det hade jag ingen :/
För att kunna ta mina smärt-stillande tabletter måste jag ha nyss ätit nått ordentligt, för att magen får absolut inte vara tom. Dom är tydligen lite starka.

Sen idag fick jag städ-ryck!
Började med att bädda rent i sängen. Sen städade jag upp alla mina kläder, skurade handfatet och började plocka med sånt som jag ska be mamma ta med sig hem åt mig. Jag plockade även fram min egen väska och började tänka på hur jag ska organisera allting. Jag vill verkligen hem så fort som möjligt.

Jag ska ringa Busy Bee imorrn eller nästa måndag och berätta det.

Den här familjen har förstört min 'au pair' känsla eller va man ska säga. Jag skulle aldrig rekomendera den här familjen till nån utan att verkligen få berätta hur jag har fått ha det.

Till att börja med undanhöll dom viktiga detaljer för mig när jag tackade ja till dom. Bland annat;
*Jag visste inte att jag inte skulle få bo i samma hus som dom.
*Jag visste inte om att dom hade två inneboende handikappade kvinnor hos sig.
*Jag visste inte att jag var tvungen att stå för min egen mat
 (Fast det ska jag egentligen inte. Jag ska visa dom några av dom kvittona jag har sparat och be om ersättning :3)
*Att ungarna var så vilda ._.' Tycker hon kunde ha nämt att dom var så 'High energied' ..
*Sen ä det massa mer grejer jag inte visste om och som jag inte kan berätta här :'/ 
Så himla jobbiga och många komplikationer. USCH! X_x'

Sen är jag så himla irriterad och ledsen på att dom inte verkar bry sig. Jag blev jätte arg på pappan när han var så arrogant mot mig igår :( Kunde jag ha klappat till honom skulle jag fan ha gjort de.
Jag är inte här för att bli behandlad så här! En normal människa/människor skulle aldrig bete sig som dom här gör, och behandla folk på det här sättet.

Jag vill hem till Sverige, min familj, alla mina vänner, and my truckdriving Boy <3

Miss you all!
Puss!<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0