Bekräftat.

Dagen har varit hemsk! :'( Jag tvingades att jobba trotts att jag sa till dom att jag mådde dåligt.
Jag slapp dock att följa med och skjutsa ungarna imorse, men värre vart de sen...


Jag fick en himmla massa tvätt jag skulle hänga, vika och stryka. Jag i princip vinglade upp och ner för alla trappor och höll i mig i väggarna. Huvudet bultade, öronen värkte, hade sky-hög feber, mådde illa, och balansen var =0.

Tillsut när jag äntligen var klar fick jag gå till 'mitt' hus och vila.
Men rasten flög iväg och helt plötsligt var klockan dags för att gå och möta morfarn. Vid det laget hade jag proppat i mig mina 'aspirins' men mådde pyton! :'(

Morfarn och jag åkte, och när vi var vid J's dagis bröt jag ihop. Jag började gråta hysteriskt och jag kände hur febern steg och steg. Det var såå nära att jag inte klarade av att köra vidare... Jag ville bara gå och lägga mig någonstans och däcka, blunda, stänga ögonen.. :(
Allt snurrade och det nästan svartnade.
Morfarn lugnade ner mig och lovade att han skulle prata med J and R när vi kom hem och se till att jag kom till ett sjukhus eller till en doktor så fort som möjligt.

Så när vi tillslut kom tillbax till huset så pratade vi med pappa R. Han var jätte arrogant och trodde inte jag mådde dåligt som jag mådde, men jag hade morfarn på min sida så han fick R att ringa ett nummer till ett Walk In ställe nere i Croydon.
Så vi packade in oss allihop, jag, pappan, O, J och morfarn och åkte dit. Dom släppte av mig där och jag gick in, anmälde mig och fick vänta.

Jag fick vänta en timme sen fick jag gå in och prata med en jätte snäll tjej :) Hon kollade först febern och konstaterade att den var hög :3 Sen kollade hon öronen och bekräftade att jag har inflamation i det ena.
JIPPIE!
Hon sa till mig att köpa smärtstillande tabletter. Jag fick ingen antibiotika eller pencillin.
Så nu ska jag äta två rosa tabletter tre gånger om dagen plus 'engelska Panodil' och jag känner att jag behöver.

Pappan gav mig ledigt imorrn, snällt va? :P
Alltså, jag blir så arg att dom inte tror att jag mår dåligt. Alla andra tar mig seriöst, men inte dom.


Dagens citat;
"När jag gör äggröra, gör jag det i tvättmaskinen."

"Jag tittade på skånefruar oxå... Ja dom bor i Skåne alltså."

Hahaha.. xD

Till världens bästa moster hemma i Sverige;
Jag saknar dig! Hoppas vi ses eller hörs snart igen! :D Puss o kram! <3


Nu ska jag sova. Ny uppdatering kommer imorrn :)
Sov gott alla sötnosar där hemma!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0