Helg<3

Hej hopp!

Nu ligger jag hemma hos Adam :) Helgen har varit jätte mysig. I fredags så träffade jag Victoria en stund<3 Super mys o träffa henne igen<3

Sen resten av fredagen tillbringades hemma med Systrarna, lillerik och Adam ;)

Igår, lördag, var jag och Adam hemma hos mig hela dagen :) Han hjälpte pappa och meka med golfen, och jag följde med ner till stan och var smakråd åt sara o mia när dom skulle köpa jeans! 8)

På kvällen åkte jag och älsk till några kompisar till honom ute i Vike. Ägde alla på Sonic, haha :D De va skoj 8)

Jag stortrivs att vara hemma i Sverige igen, och att ha alla mina vänner och familj nära mig :) <3 Ångrar inte att jag valde att flytta hem ^^



<3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0