Tears..

Åh. Det var bland det jobbigaste jag gjort.
Mamma och jag åkte med tåg till Gatwick. Allt gick bra, och vi skrattade ända in i det sista :D
 
Men när mamma skulle gå igenom säkerhets-kontrollen började jag gråta som ett barn.
Jag kände bara den här jobbiga ensamhets-känslan komma krypandes tillbaka i mig.

Det har nästan kännts overkligt att hon har varit här. Jag har haft det så himmla roligt, och det har känts så underbart att få vara i hennes närhet igen. 
Och när hon gick in igenom den där gaten och se henne försvinna, Det var hemskt.
Jag saknar henne så enormt redan så det är inte klokt. Tårarna rinner bara jag tänker på det.
Jag vet inte om ni kan förstå hur mkt jag älskar och saknar henne xD Det är sanslöst.

Hon lovade att boka min flygbiljett hem så fort som möjligt.
Så tisdag om tre veckor cirkus, är det min tur att gå igenom säkerhets-kontrollen och flyga hem! x')



Puss<3

Kommentarer
Postat av: EmmaJ

<3

2010-10-06 @ 08:43:28
Postat av: Anonym

2010-10-06 @ 20:45:29
Postat av: Mammie

Jag älskar dig också mig lilla groda :) Vi ses snart!!!

2010-10-06 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0