Stor-Städning

Igår var Adam ledig från jobbet så då passade vi på att storstäda hans lägenhet. (Välbehövligt, haha ;D)
Så nu är den jätte fin igen! ;) <3


<3

Sen igår kväll följde jag, Sara och Mia med Linda o gänget och tränade. Jäääklar säger jag bara. Jag kan knappt gå idag xD Det var ett rejält Fys-pass utan dess-like xD Haha..

Igår sökte jag två jobb oxå. Får se hur det går :)

Sen idag åkte jag och pappa ner till Arbetsförmedlingen och skrev in mig där. Träffade ett riktigt stölp-skött som hjälpte mig. Hon pratade med mig precis som om jag vore dum i huvudet! ._.' Blev skit sur.. Sen fyllde kärringen i att jag är villig att flytta för att få ett jobb. Helvete heller! Jag sa nej men hon fyllde i det iaf ;@
Dumma henne..
Hade jag varit villig att flytta hade jag väl gjort en re-match o stannat i London. Jag åkte hem för att komma i närheten av min familj o alla vänner igen, då ska jag fasen i mig inte bli bort-tvingad för nått himmla jobb dom fixar åt mig ._.'


Imorrn är det Fredag. Då ska jag och älskling gå ut o käka middag på nått flashigt ställe o fira att han fyller år! ^^ Ser jag fram emot!<3
Sen blir de shopping o fest på lördag! :D


<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0