Onsdag

Igår hade vi kalas för sara o mia :)
Det var väldigt lyckat^^ Saknade dock Lillerik och Jakob. Det var tomt utan er Boys :)<3
Träffade oxå min älskade moster igen! Första gången sen jag kom hem ^^ <3

Dagen idag har varit toppen! Adam var ledig idag så jag sov hos honom inatt :) Sen i förmiddags åkte vi hem till mig och åt frukost och gick ut med Axel :)
Resten av förmiddagen myste vi framför tvn ;) <3

Runt kl 1 åkte vi och mötte upp hans pappa och sambo på thai-restaurangen, o där bjöd hans pappa oss på mat :D 
Mumms mumms<3

Efter det åkte vi förbi Linnés och sen ut till hans garaget! 8)
...

Resten av dagen mekade Älskling och pappa med golfen. Så nu funkar handbromsen igen, Haha ;D <3
...

Sammanfattar det till en Riktigt mysig dag! :) <3


Love you<3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0