Myshelg<3

Helgen har varit mysig! ^^

I fredags myste jag och älskling hemma hos mig och åt middag med mamma, pappa o Mia :) 
(Sara hade redan åkt till lillerik i Säffle då)

På lördagen så åkte vi hem till hans mamma och var där en stund. Sen åkte vi iväg på hockey i Karlstad (FBK-Södertälje) med några kompisar till honom :) Färjestad spelade skit dåligt xD (Dom förlorade med 4-1)

Efter det åkte vi hem till Jakob och hade lite fest, sen sov vi ute i Adams pappas hus i Vike :) 

Nästa morgon tvingade han med mig till hans farmor och farfar xD Men det var trevligt, dom var jätte snälla :) O sen fick vi lunch där ^^
(frukost för oss..)

Efter det åkte vi in till stan och hem till hans mamma. Sen vidare hem till mig där det blev mys i bastun! ^^

Mkt trevlig helg åter igen :)

Nästa helg blir det massa kul oxå! Till att börja med ska jag me på en shopping-sväng med min kära faster till Karlstad, sen så fyller Älskling år på lördag! :) <3 Då blir det att åka lite amerikanare o fest! 8)


Saknar min piercing<3

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0