Måndag

Just nu sitter jag i soffan med en sovandes Axel i knät :) Tycker att livet är rätt bra ^^

Tillbringade natten hos älskling. Vi somnade i hyffsad tid och klockan ringde kl 6 imorse xD Jag åkte med till Wiréns sen fick jag låna med mig hans bil hem<3

Kom hem till kvart i sju cirkus. Hade sen egentligen tänkt att gå o sova en stund, men mamma hade andra planer för mig. Jag fick i uppgift att dammsuga och se till att huset såg bra ut.
Så jag dammsög och plockade och gjorde lite fint :)
Imorrn fyller ju våra två busfrön år! Det har väl ingen missat, haha ;D Så då blir det lite kalas här :)

Sen har jag hunnit med att göra älsklings bil lite fin, haha<3

Resten av eftermiddagen ska jag städa och rensa bort lite grejer ur mitt rum xD Det är ingen vacker syn just nu, haha :D



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0