LÄTTAD, och lite ledsen.

Mamma och jag har haft en kanon helg tillsammans :D

I söndags åkte vi in till Croydon och shoppade loss i min favoit affär Ann Summers ;) Jag tyckte jag köpte mkt, men mamma köpte nästan tre gånger så mkt som jag, haha xD
Vi hade skit skoj när vi gick runt och tittade ;D

Sen vart vi hungriga och letade upp en jätte mysig typisk engelsk Pub :D
Mamma beställde en öl och jag en cider. Sen beställde vi in var sina hamburgartallrikar.
Oh gud, det var ingen seg maskin-burgare utan det var en hemgjord köttfärs-biff'a'la'mormor ;D
Till och med brödet var hembakat :D Mmm..

Resten av helgen har vi myst och pratat.

Igår, måndag, ringde vi engelska förmedlingen och berättade att jag hade bestämt mig för att åka hem.
Och idag berättade jag det för min värdmamma :3

Hon tog det väldigt bra. Jag hade förväntat mig att få lavaklot kastade mot mig, men hon var lugn, sansad och förstod mig :3
Vi kom överens om att jag ska stanna 2-4 veckor till, och hjälpa dom välja ny au pair.
Det känns riktigt bra att få ett 'bra avslut'. Jag har inte nämnt något om hur jag har upplevt det, utan skyllde på att jag ska hem att fortsätta att studera, och mamma J förstod mig :3


Nu ser min målbild ut så här:
Om några veckor, förhoppningsvis innan halloween, ska jag äntligen flytta hem till min underbara familj och mina älsklingar<3
Sen ska jag kolla när jag kan läsa upp matte B, så att jag senare kan söka in till universitetet och troligtvis läsa till förskolelärare.
Känns skönt att ha fattat ett vuxet beslut :P
(LÄTTAD)

Sen är jag lite ledsen för átt mamma åker hem ikväll. Skulle viljat att Hon kunde ha stannat kvar här en vecka till! ;D
 


<3





<3


<3

Puss!

Kommentarer
Postat av: DIana

Men skönt att de tog det så bra, och tänk snart är du hemma igen för det kommer gå fort :) Och tänk också att du är trots allt en erfarenhet rikare även om den inte blev så bra... så är det en erfarenhet av människorr.



Kram från Diana

2010-10-05 @ 18:31:55
URL: http://livetochguldkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0