Home sweet home<3

Jag har fått frågan om jag ska fortsätta att blogga här, och det ska jag! :)
Ska bara försöka få hjälp att ändra om designen lite, ska be min egna personliga bloggdesigner om hon kan tänka sig o hjälpa mig igen ;) <3

Det är så underbart att vara hemma i Sverige! :)
Kom hem morgonen till lördag :) Sov några timmar, sen åkte jag på lite turne :D
Lunchade först hos mormor. Sen åkte jag vidare förbi hem till Linda och lämnade en liten sak från London till henne<3
Sen åkte jag till farmor och fikade med henne, Håkan och Kerstin :)
Det var jätte mysigt ^^

Sen åkte jag hem och bytte om till lite finkläder ;)
Sen bar det av hem till Emelie där det var fullt ös! :D Zara och Adam var där ^^
Sen kom Liv och Fredrik :D Super kul!

Sen mötte jag upp Min Adam ;) <3

Hela söndan' var jag med Adam<3 Sen framåt kvällen åkte jag hem och tittade på film med mamma, sara o mia ^^ <3
...

Puss på alla!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0