Finally!

Igår kväll tvingade jag upp mig själv klockan 6.10 för att sen ge mig iväg för morgon-passet.
Men när jag precis hade börjat gå ner för gatan så ringer mobilen och jag får höra att jag blev ledig fram till två. (Fyra sa hon först, men ringde tillbaka senare och ändrade till två.)

Så då fick jag en halv-ledig dag :)

Sen åkte jag och morfarn och hämtade upp dom, o åkte sen hem.
När vi kom tillbaka till huset var både mamma J och pappa R hemma.

Jag gick och gav mamma J pengarna för min flygbiljett hit, sen så började hon prata med mig.

"Emma jag har tänkt lite. Det är ju ingen idé att du stannar dom här två veckorna. Så om du vill får du åka hem redan imorrn (torsdag) kväll. Enda gången vi behöver dig är imorrn och hämta upp pojkarna på eftermiddagen."

Jag typ tappade andan. Jag hade ju ställt in mig på att vara kvar minst 2-3 veckor till, och sen säger hon att jag får åka hem efter två dagar! :3
Så vi kom fram till att jag skulle åka hem så snart jag får tag på ett flyg xD
Hon sa;
"If you're happy, we're happy"
Jo säkert. om dom bra visste hur jag har upplevt allt det här xD ...

Efter samtalet gick jag och pratade med lillen och morfarn. Lillen sa;
"Ska du åka hem? Hem till Sverige?"
"Ja. Jag men jag vet inte när."


Då blev han ledsen o sa att han inte ville leka med mig mer. Och morfarn vart jätte förvånad.

"Ska du verkligen åka hem?" Sa han med jätte förvånad min...
"Ja, tyvärr."
"Så du kommer inte vara här omkring mer?"
"Nej."


Det kändes lite tungt i hjärtat just då..
Men, det här är vad jag vill. Den där familjen var inte rätt för mig :O Jag har inte mått så värst dom här snart två månaderna :O
Och mamma kan intyga nu att jag inte har haft det så rockigt med förhållandena jag har bott i :(

Mamma ska boka biljetten idag :3 så får se vilken dag det blir :D
Alla mina väskor är färdig-packade så jag är redo att åka hem ikväll redan om det skulle vara så 8)

Snart får jag krama om alla igen!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0